........Αρχική σελίδα..........το Χωριό μας..........η Ένωσή μας..........Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας Α΄

*****************************************************************************************************
.....Εκδηλώσεις Ένωσης το 2009

Ημερολόγιο 2009

...Κυκλοφόρησε το Ημερολόγιο 2009 της Ένωσης με θέματα από τα τοπία της ευρύτερης περιοχής του χωριού μας. Αγοράζοντάς το βοηθάτε την Ένωση να συνεχίσει αλλά και να διευρύνει τις δραστηριότητές της. Η τιμή του είναι 10€.

...Στις 25 Ιανουαρίου 2009 (10:00 το πρωί) πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσής μας η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της με θέματα:
...1...Διοικητικός και Οικονομικός απολογισμός του έτους 2008.
...2...Ενημέρωση και συζήτηση επί θεμάτων που αφορούν στο χωριό και στην Ένωση.
...3...Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας...
...Παρευρέθησαν και απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό και ευχές, η συγχωριανή μας Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Άνω Πωγωνίου κα Σοφία Ιωαννίδου-Αναστασίου και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αδελφοτήτων και Ενώσεων Επαρχίας Πωγωνίου κος Σταύρος Παππάς.
...Ακολούθησε μικρή δεξίωση με μεζέδες, ποτά και αναψυκτικά.
.... (Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )

...

...Την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009 γιορτάσαμε όπως κάθε χρόνο την «ΥΠΑΠΑΝΤΗ» μας στoν I. N. Αγίου Γεωργίου στη Ριζάρειο. Μετά τη Θεία Λειτουργία τελέσθηκε αρτοκλασία και στο προαύλιο του ναού προσεφέρθησαν γλυκά, αναψυκτικά και τσίπουρο στους παρευρισκομένους.

Και του χρόνου!!!

(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )

..H Ετήσια Συνεστίαση της Ένωσής μας πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαρτίου 2009, στο γνωστό και από τις προηγούμενες χρονιές Κοσμικό Κέντρο «ΕΠΑΥΛΗ».

Η Ένωση αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για μία ακόμη φορά, όλους όσους ενίσχυσαν την εκδήλωση αυτή με κάθε τρόπο, υλικά ή ηθικά, με την φυσική τους παρουσία, με την αγορά λαχνών, με τις ευχές τους και φυσικά τους χορηγούς μας.
Την συνεστίαση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Άνω Πωγωνίου κος Ιωάννης Ντότης, η Βασιλικιώτισσα Δημοτική Σύμβουλος κα Σοφία Αναστασίου-Ιωαννίδου, η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου κα. Αικατερίνη Κιόσση, ο Πρόεδρος και ο Γεν. Γραμματέας της Ομοσπονδίας Αδελφοτήτων και Ενώσεων Επαρχίας Πωγωνίου κοι Σταύρος Παππάς και Παναγιώτης Μηλιώνης, ο Πρόεδρος της Αδελφότητας Κεφαλοβρυσιτών, η Πρόεδρος της Ένωσης Αγιοκοσμιτών Πωγωνίου και της «Μάνας του Πωγωνίου» , ο Πρόεδρος της Αδελφότητος Παλαιοπυργιτών, εκπρόσωπος της Αδελφότητας Βησσανιωτών καθώς και ο Πρόεδρος της Αδελφότητος Αγίας Βαρβάρας Κόνιτσας. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Βασιλικού έστειλε τις ευχές του. Παρευρέθηκαν φυσικά πολλοί συγχωριανοί (μερικοί ήρθαν «επί τούτου» στην Αθήνα) αλλά και φίλοι του χωριού μας. Το γλέντι άναψε για τα καλά και ο χορός κράτησε μέχρι που νύχτωσε.
(Κάντε "κλικ" στις εικόνες για μεγέθυνση ή για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )

..Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2009 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη, τα τελευταία χρόνια, ημερήσια εκδρομή της Ένωσης. Αυτή τη φορά προορισμός μας ήταν το Ναύπλιο και η Αρχαία Επίδαυρος. Το μαγευτικό Ναύπλιο με το μοναδικό Μπούρτζι, το επιβλητικό Παλαμήδι, το κάστρο της Ακροναυπλίας και τα γραφικά σοκάκια του ήταν ο πρώτος μας σταθμός. Στο Ληγουριό, επιδοθήκαμε σε εντατικές ασκήσεις άνω-κάτω γνάθου σε ταβέρνα της περιοχής και ακολούθησε επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου (Αρχαία Επίδαυρος) με το αξεπέραστης ακουστικής αρχαίο θέατρο. Ήπιαμε τον απογευματινό καφέ μας στην παραλία της Παλαιάς Επιδαύρου, αλλά ήρθε η ώρα της επιστροφής στη ζούγκλα της Αθήνας αφού ως γνωστόν όλα τα ωραία πράγματα διαρκούν λίγο.

(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )

....Την Πέμπτη 20 Αυγούστου, συναντήθηκαν στου Τσάβαλου τ΄ Αλώνι, o Σοφοκλής, η Καλλιστώ και ο Αρίων, με τα παιδιά του Βασιλικού και μίλησαν για το περιβάλλον τα προβλήματά του και τις λύσεις τους. Στο τέλος, τα παιδιά κατασκεύασαν μολυβοθήκες από παλιά κουτιά παπουτσιών, μαθαίνοντας έτσι ότι τα υλικά συσκευασίας δεν είναι σκουπίδια, αλλά μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Εκδρομή πεζοπορία στη Μονή Στομίου

....Την Παρασκευή 21 Αυγούστου πραγματοποιήσαμε την καθιερωμένη πλέον καλοκαιρινή εκδρομή - πεζοπορία μας από το πέτρινο γεφύρι της Κόνιτσας στην Μονή Στομίου. Μετά από δίωρη πεζοπορία στη χαράδρα του Αώου φτάσαμε στο μοναδικής ομορφιάς μοναστήρι. Ξεδιψάσαμε στην πηγή ενώ ο πατήρ-Κοσμάς μας φίλεψε λουκούμι και μας μίλησε για την ιστορία του μοναστηριού. Επιστρέψαμε στο γεφύρι της Κόνιτσας όπου μας περίμεναν φαγητά, αναψυκτικά και ντόπια φρούτα. Η φετινή συμμετοχή στην εκδρομή-πεζοπορία ήταν η μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά. Συμμετείχαν Βασιλικιώτες/σες όλων των ηλικιών από 6 έως 76 ετών. Και του χρόνου !!!
σ
..(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )