........Αρχική σελίδα..........το Χωριό μας..........η Ένωσή μας..........Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας Α΄

*****************************************************************************************************
.....

Εκδηλώσεις Ένωσης το 2010

Ημερολόγιο 2010
...
...Κυκλοφόρησε το Ημερολόγιο της Ένωσης για το έτος 2010 με θέματα από τα ξωκλήσια του χωριού μας. Αγοράζοντάς το βοηθάτε την Ένωση να συνεχίσει αλλά και να διευρύνει τις δραστηριότητές της. Η τιμή του είναι 10€.

Γενική Συνέλευση
...
Στις 24 Ιανουαρίου 2010 (10:00 το πρωί) πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσής μας η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της με θέματα:
...1...Διοικητικός και Οικονομικός απολογισμός του έτους 2009.
...2...Ενημέρωση και συζήτηση επί θεμάτων που αφορούν στο χωριό και στην Ένωση.
...3...Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας
...4...Αρχαιρεσίες για εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
...Παρευρέθη και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό και ευχές, η συγχωριανή μας Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Άνω Πωγωνίου κα Σοφία Ιωαννίδου-Αναστασίου.
Από τις εκλογές αναδείχθηκε το νέο ΔΣ που αποτελείται από τους:
1. Αναστασία Χρήστου ........ Πρόεδρος
2. Μιχαήλ Δοβίτσας ............. Αντιπρόεδρος
3. Ουρανία Μάρη .................. Γεν. Γραμματέας
4. Αμαλία Μπινάρη .............. Ταμίας
5. Σωκράτης Πεκλάρης ......... Μέλος
6. Άρτεμις Αντώνοβιτς .............. »
7. Ευαγγελία Βασιλείου ............ »

..Ακολούθησε μικρή δεξίωση με μεζέδες, ποτά και αναψυκτικά।
...

...Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010 γιορτάσαμε όπως κάθε χρόνο την « ΥΠΑΠΑΝΤΗ» μας στoν I. N. Αγίου Γεωργίου στη Ριζάρειο. Μετά τη Θεία Λειτουργία τελέσθηκε αρτοκλασία και στο προαύλιο του ναού προσεφέρθησαν γλυκά, αναψυκτικά και τσίπουρο στους παρευρισκομένους.
Και του χρόνου!!!
(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης.)

Ετήσια Συνεστίαση.
.Μεγάλη επιτυχία σημείωσε κατά γενική ομολογία η Ετήσια Συνεστίαση της Ένωσής μας που πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαρτίου 2010, στο ξενοδοχείο «CLASSICAL ATHENS IMPERIAL».
Την συνεστίαση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο βουλευτής Ιωαννίνων κος Αθανάσιος Οικονόμου, ο Δήμαρχος Άνω Πωγωνίου κος Ιωάννης Ντότης, η Βασιλικιώτισσα Δημοτική Σύμβουλος κα Σοφία Αναστασίου-Ιωαννίδου, η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου κα Αικατερίνη Κιόσση, η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Βασιλικού κα Έλλη Ζήκου, ο Πρόεδρος της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος κος Κώστας Αλεξίου, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αδελφοτήτων και Ενώσεων Επαρχίας Πωγωνίου κος Σταύρος Παππάς, η Πρόεδρος της Ένωσης Αγιοκοσμιτών Πωγωνίου και της «Μάνας του Πωγωνίου» , ο Πρόεδρος της Αδελφότητος Παλαιοπυργιτών, ο Πρόεδρος της Αδελφότητας Κεφαλοβρυσιτών καθώς και ο Πρόεδρος της Αδελφότητας Βησσανιωτών. Παρευρέθηκαν φυσικά πολλοί συγχωριανοί αλλά και φίλοι του χωριού μας. Φέτος στην συνεστίασή μας είχαμε τη χαρά να έχουμε κοντά μας και χωριανούς μας που ταξίδεψαν αυθημερόν από το χωριό για να γλεντήσουν μαζί μας. Το γλέντι άναψε για τα καλά και ο χορός κράτη σε μέχρι που νύχτωσε. Οι μικροί μας φίλοι διασκέδασαν με τον Κλόουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ενώ πολλά και πλούσια δώρα περίμεναν τους τυχερούς της λαχειοφόρου αγοράς μας.
Η Ένωση αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για μία ακόμη φορά, όλους όσους ενίσχυσαν την εκδήλωση αυτή με κάθε τρόπο, υλικά ή ηθικά, με την φυσική τους παρουσία, με την αγορά λαχνών, με τις ευχές τους και φυσικά τους χορηγούς μας.
.η.
Την Κυριακή 13 Ιουνίου 2010 πραγματοποιήθηκε η
καθιερωμένη τα τελευταία χρόνια, ημερήσια εκδρομή της Ένωσης μας στην Αίγινα. Στο λιμάνι μας
καλωσόρισε ο μικρός κατάλευκος ναός του Άγιου Νικόλα του Θαλασσινού. Η πόλη της Αίγινας, η πρώτη πρωτεύουσα της νεότερης Ελλάδας, με τα νεοκλασικά κτίρια, τα πολύχρωμα σπίτια με τις μικρές αυλές με δέντρα και λουλούδια, τα στενά σοκάκια, τα μαγαζάκια και τις ταβερνούλες, είναι πανέμορφη, γραφική και υποβάλλει περίεργα τον επισκέπτη. Ακολούθησε η επίσκεψη στην Ι. Μ. Αγίας Τριάδος γνωστή πλέον ως το μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου και στον αρχαιολογικό χώρο του ναού της Αφαίας. Στην Αγία Μαρίνα άλλοι προτίμησαν να δροσιστούν στα γαλανά νερά του Σαρωνικού και άλλοι να αναπληρώσουν όσες θερμίδες είχαν καταναλώσει
τις προηγούμενες ώρες. Το απόγευμα μας βρήκε και πάλι στην γραφική πόλη της Αίγινας για τον απογευματινό καφέ, μια βόλτα με τα αμαξάκια και ψώνια (φυστίκια Αιγίνης). Μια τελευταία αναμνηστική φωτογραφία στον Άγιο Νικόλα τον Θαλασσινό και επιβίβαση στο πλοίο για Πειραιά. Και του χρόνου !!!
...
(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )

Την Πέμπτη 19 Αυγούστου μαζευτήκαν τα παιδιά στου Τσαβαλ' τ' Αλώνι και μάθανε τα παιχνίδια που παίζανε οι γονείς τους και οι παπούδες τους. Μετά τα παιχνίδια περπατήσαν στο χωριό για να καταλήξουν στην αυλή της εκκλησίας όπου ζωγράφισαν και τους δόθηκαν αναμνηστικά δωράκια μεταξύ των οποίων και μια ξύλινη σ βούρα.
Και του χρόνου παιδιά !!!

(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης.)

....

Την Κυριακή 22 Αυγούστου πραγματοποιήσαμε την καθιερωμένη πλέον εκδρομή-πεζοπορία μας. Φέτος περπατήσαμε από την Παλιά Κλειδωνιά στο Μικρό Πάπιγκο. Αφού απολαύσαμε την υπέροχη θέα από την Παλιά Κλειδωνιά, ξεκινήσαμε και μετά από πεζοπορία δύο ωρών μέσα στα έλατα, τους κέδρους και τα τόσα άλλα δέντρα και φυτά της πλούσιας χλωρίδας του τόπου φτάσαμε στο Μικρό Πάπιγκο. Ακολούθησε κολύμπι και φαγητό στο ποτάμι, στην γέφυρα της Αρίστης. Φέτος ο αριθμός των συμμετασχόντων ήταν ακόμη μεγαλύτερος και ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.
(Κάντε "κλικ" στην εικόνα για να δείτε φωτογραφίες της εκδήλωσης. )